nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Mac 03, 2010

checklist monthly aku!!!

very gud morning iye..
still menguap ni..dlm kete pun sama...
sib baik sejak 2 menjak ni..
aku leh sampai ontime kat ofis
walaupun aku bgn lewat...6.30pg n gerak dr umah kul 7.20 gitu...
stil clock in b4 8.00am..

pepagi ni nak bt checklist..
checklist montly bil2 umah aku...ho ho ho..
actually sume bil2 ni laki aku yg bg duit..
aku cuma g bayo je..itu pun pemalas lagi..
guna maybank2u je..
canggih kan..dulu2 ingat lagi dok beratur lah kat post office..
kalu ramai org ..melengguk lah aku kat situ berjam2...

meh tgk checklist aku..ini part yg aku kena byr...(duit laki aku)
  • first2 kena byar ialah yuran pengasuh suri...eh panggil yuran gak ke...??? done
  • bil api - done but still tertunggak sebulan..hehehe
  • bil air- done...no tunggak
  • bil astro - done..no tunggak2
  • kete aku - done actually dah byr bulan lepas...
  • duit sewa umah - done
  • court, sofa aku..hehehe hutang ye..ini aku yg bt taik hutang..belum byr..-nnti aku korek2 duit..
  • bio aura aku...lupa lah nak byr..hutang gak ni...aku nye taik hutang gak...nnti ye dilla..sabor2
ini je part2 aku...kdg2 aku ni pelupa gak...bt bodo je..bl laki aku tanyer..baru aku sibuk2 g byr...
almaklumlah ..gaji aku terawal kuar bln ni...so terpakai sume dah..terpaksa menagih simpati ngan laki aku...hahaha...

1 ulasan:

entri terbaik mamasuri