nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Jun 20, 2010

malam isnin


tepat kul 10.28 mlm, ahad (esok keje doh)

wei letih ni...alhamdulillah..selama 2 hari aku melawan demam dan tonsil aku ni..akhirnya sihat gak..cuma ada sedikit anak2 batuk comel yang dok iring aku je satu hari ni...sib baik kan..esok pun dah keje..leh lah continue keje cam biasa without mc / cuti kan...bagus emy...cayok2

skrang ni aku letih gak sebab baru je mengosok lima pasang baju kurung lengkap untuk lima hari bekerja...penat wei...kalu aku jenis kecik takpe gak...beso2 giler baju kurung/riau aku skrang...nak kata aku gemuk lah..hehehe...pastu ditambah baju kemeja papa sebanyak 3 helai je..(selamat aku) sebab papa leh tukar2 ngn kemeja t-shirt with jeans yang tentunya aku takyah gosok jeans kan..selamat dpt laki gni..penat2...telan air masak lengkap 500ml untuk keje mengosok ni..cayok2..hahahaha

esok keje dah..ermm...boring?mestilah boring..tapi rezeki kan...minggu ni nak settle hal unitar lah..kena bt defer semester lak..lupa lak aku...pastu khamis ni..yahooo..gaji...dah janji ngan mis dana n kak siti..nak g care4 nak jalan2 beli kain baju raya..apa yek tema baju raya kali ni???huhuhu..cam tak mo beli je..sebab thn ni raya rumah mentua..wuaaauuuu..tak best withoout my parents..sok sok sok...

klah...tgh tunggu papa layan star movie kejap pastu nakkk...hehehe...eh adelah..cik suri dah tido ni...hehehe

p/s: babai..nak layan facebook jap..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri