nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Julai 21, 2010

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


suka sangat2..cik suri ni dah pandai mengira...kalu dalam english..leh lah kira sampai 10..tapi dalam malay..ada yang stil kurang...rajin benor skrang dok mengira..tapi bila aku ajar A B C...cik suri leh cakap B tu baby..sambil tunjuk diri dia..iyolah ..........


port baik nyer ..betul2 depan tv aku...dah ler cofee table tu baru beli (hehehe) dibuatnyer mcm hak milik dia sepenuhnya...baru omak nyer pk nak letak bunga2 cinta atas coffee table tu..musnah sudah impian aku..


aktivit suri skrang adalah mewarna atau dengan kata lain..menconteng......abis lantai aku..hohoho


tapi cik suri cam biasa..tak pernah rasa diri dia salah...kalau aku bt2 pukul dia..dia cakap ...."ee nangis kang...:"...betul2 mencabar keimanan aku skrang..

p/s: happy anak ada semangat nak belajar..tapi jangan hangat2 taik ayam cam mama nyer ...hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri