nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Julai 23, 2010

serawa vs santan durian


iyolah..huhuhu...korang nak tau..sejak doh musim durian skrang ..aku mcm addict betul ngan durian..aku rasa utk musim ni saja..3 kali doh aku beli durian...hehehe...
abah dah suruh balik makan durian kat kebun..tapi ..weekend je...ada je program..minggu ni lak ada wedding nuar di klang..then next week nak ke bahau..ada wedding si khairul...ini sume kwn2  papa den..
nak dijadikan citer..dah nama addict durian kan..miss dana kite cakap roti gardenia umah dia takdok orang nak makan..so dia peeling2 nak bt serawa..hehehe..aku tak tau serawa tu pe..sib baik pagi2 dengar hotfm..kuar lah citer serawa..so aku dah tau meaning serawa tu..kat tempat aku serawa tu panggil santan durian..hehehe..meh layan gambar 2 ketul ni


inilah rupanya...nikmat betul aku makan benda ni..
abah!!!...meh lah kl antor durian...uhuk2


inilah rupanya..aku bt juga serawa tu..miss dana pun buat gak..sama2 buat..
nasi lemak tu korang abaikan..iyek..abis sume bdk2 ofis (yg kitorang ngam) kitorang ajak makan sama2..syok lak..

p/s : upacara makan2 semakin rancak sekarang kerana lagi 2 3 minggu dah nak posa kan..
hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri