nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Oktober 14, 2010

m3nu kami dua beranak


pabila kami ditinggalkan oleh papa den..
of course mama dia suka..
sebab takyah masak..
hehehe..jahat betul..
but..
aku kan mama mithali..
so masak lah jugak..tapi simple2 je
layan


ini adalah saat2 budak comel ni kena tinggal..
papa den g tengok bola wei..


menu simple aku..
aku panggil mee batang..tapi rasanya orang lain panggil mee lidi..
ada orang cakap..bila aku panggil mee batang..ada berbau lucah...(gilo ke apa)


nasi goreng bodo2 je utk cik suri

p/s: sekarang dah jarang masak berat2 waktu malam..
kesan nyer perut papa den dah kurang buncit..papa den yang cakap..
(rupanya buncit selama ni yek)hehehe...

1 ulasan:

  1. simple2 pun aku tgk menyelerakan... hehehe tp menu aku lg simple, roti ngn bubur jagung hehehe

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri