nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Disember 23, 2010

sepagi di Lcct...rehat sebentar...kaki soping


salam sume..
buat reader2 ku..
sory yek..2 hari tak updated blog..
bz skit dengan slot ceramah..
lepas bz pulak dengan slot2 kat pasar filipin tu..
ehem2..


dalam sejarah...datang ofis kul 6.15 pagi..
bertolak dengan bas ofis ke LCCT
terpacak di LCCT dalam pukul 7 lebih..
suasana sama je..ramai orang jugak..


hari yang cerah..
untuk perjalanan aku ke airport kuching..
excited ke kuching..
coz tak pernah ke sana ..


if orang tanyer aku..
mi..ko pernah g kuching??
yes..i am..hahaha
aku pernah g kuching but menapak di airport kuching je..
gambo gelap berlatarbelakang airport kuching..
airport kuching ni mcm mini klia lah..
airport kuantan pun cam koboi lagi..


nampak tak akak yang tudung hitam tu..
dia lah ambik gambar aku yg gelap tu..
geram aku..gambar dia aku ambik macam2 posing..
time aku sekali snap je..
takpe2..


sampai di airpot..
akak tudung hitam tu bt kelam kelibut..
jadinyer....aku pun nonong2 ikut..
kalu aku sorang..no hal..
ini padahnya ikut orang..
gambar atas tu bus stand di KK..
bas mini..but dalam bulan 6 thn dpn..
diorang akan dapat bas cam rapid kl dah..



sampai di hotel..
tgk..gambar hotel pun takde lagi kan..
letak beg je kat hotel..
terus menuju ke pasar filipin..
awek tudung peach tu orang sabah..
so diorang jadi pemandu pelancong kami lah..


ini lah rupa pasar filipin tu..
byk barang dijual ..
sume nyer kraftangan made in sabah n filipin..

p/s: first day terjah di pasar filipin tak beli apa pun..just survey2 je..
p/s: badan penat..but paksa diri jugak ke ofis..cuti tahunan dah abis..
p/s: petang ni balik umah nak kemas umah ...umah cam  perahu pecoh..huhuhu

1 ulasan:

  1. hahah..memang gelap pun...sabar jer lah ngan kakak tudung hitam tu...apesal tak shopping kat pasar filipin tu weii..katanya kat situ murah2..

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri