nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

November 21, 2010

maggi ayam

oh ..
aku bukan lah seorang pengemar tegar maggi ..
tapi sekali sekala..terliur jugak wei..
citer malam jumaat hari tu..
dgn cuaca yang sejuk2..
tetiba terliur kan maggi ayam ni..


maggi tanpa kuah dengan telur sebiji utk papa den
(tanpa kuah sebab papa den tak balik lagi..takut kembang melepok2 pulak)


ini utk aku..
mangkuk kecik je..
aku diet skrang..
ahaks..


eh lupa..
aku kalu makan maggi mesti kena ada cili sos..
kalu takde mcm tak best je..
dulu kat umah ma aku..
kalu takde kuah apa2..
aku makan nasi dengan cili sos pastu dengan telur goreng je..
itu sebab dulu kecik skit kan..hehee


cili sos dari kecil sampai dah kawen..
ini lah jenama yang menambat hati beta..
hahaha


yang pentin cik suri..
dua kali menambah makan maggi ayam ni..
suka dia..
iyelah..tiap2 malam sumbat nasi dengan kicap..
malam tu tukar menu skit..

p/s: walaupun dah makan maggi..itu baru alas perut..aku telah pun memasak nasi seperiuk..hehehe..lepas makan maggi tu..papa den n cik suri melantak pulak nasi dengan telur goreng n kicap..
p/s: kedai byk tutup lagi.itu aku jmp telur je..hehehe...

1 ulasan:

  1. owwhhh,, sungguh comel itu budak makan.. (^-^),,
    btw.. i've follow,, do visit me bach & do follow me if u like ..:)

    http://itsawonderfulday90.blogspot.com/

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri