nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

November 20, 2010

nasi lemak dekat dbkl kg baru

korang mesti tau kan..
apa feveret makanan aku??
hahaha..
ya.. betul..
nasi lemakkkkkkkkkk


meh nak bgtau..
nasi lemak yang korang nampak kat gambar atas ni..
agak famous jugak sebenarnya..
kalu korang tau dbkl kg baru....
simpang traffic light kt dbkl tu(yang kiri nak ke jln bukit bintang tu)
korang straight je..
kiri tu ada simpang ke akleh..lepas simpang tu..
gerai no 2...
depan gerai tu ada 3 buah bank
situlah port2 utk breakfast time keje ni..
orang bwk bmw ke merc ke saga cam aku ke..
sume bfast situ..parking bodo je tepi jalan..


kenapa aku suka nasi lemak..
kalau korang nak tau..
nenek aku aka mok aku...(aku panggil mok)
dulu beliau jual nasi lemak..
so bila cuti sekolah..
aku , adik aku n sepupu2 ku..
kitorang mesti balik umah mok..
bangun pukul 5 pagi..semata2 nak tgk mok bungkus nasi lemak..
lepas dah bungkus..
siap ikut mok g kedai mak aji antor nasi lemak...
dengan waktu tu yang still baru nak subuh..n gelap gelita..
kitorang seronok je
ditambah pulak cucu2 mok ni suka makan kuah nasi lemak mok tu..
hehehee

p/s: g ikut mok tu ada maknanya..nak beli roti dan kaya..kaya dia sedap home made..hijo lagi..sapa?aku lupalah nnti aku dah ingat aku bgtau yek..

1 ulasan:

  1. betul situ sedap..ehhehe dia ade buka branch juga kat bangsa...banyak la dah merata kan...kalo saya bernafsu makan nasi...konpem saya terjah nasi lemak..kekekeke :)

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri